• Wpisów:33
  • Średnio co: 23 dni
  • Ostatni wpis:1 rok temu, 00:59
  • Licznik odwiedzin:6 055 / 800 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 

To takie smutne co dzieje się z tym Światem
Jednego dnia 5 katastrof...
Trzęsienia w Australii i Japonii
Akcja w Francji.
Jeśli ludzie nie zmienią swojego zachowania tego wszystkiego to świat się skonoży
Niestety w ludzi nie wolno juz wieżyc.
Istnieje tylko nadzieja, że zjawi się jakiś Superman, spaiderman lub inny ratujący superbohater.

  • awatar Postawnasiebie: Nie ma co naiwnie czekać na supermana, batmana i innych bohaterów bajek. cZŁOwiek sam zgotował sobie taki los. Jedynie co można, to wziąć odpowiedzialność w swoje ręce i nie pozwolić na to, aby ten syf wkradł się do naszego kraju. Czasu nie cofniemy, możemy tylko mieć wpływ na przyszłość.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Teatr.
Dzisiaj byliśmy w teatrze eh, to na 100% nie moje klimaty xD ale ogólnie było fajnie
Bardziej zakolegowałam się z koleżankami. ^^
Ale ta 'LIMUZYNA' pobiła wszystko...Nie uwierzycie; My Sb tak czekamy na 'transport' pod szkołą a tu nagle zatrzymuje się nam AUTOBUS PKS XD sikalismy wszyscy cała grupa ale ok. Tylko, że to był ten najstarszy z najstarszych...masakra *-*


Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
1.Oliwia.
2.14 lat.
3.Polska
4.Chciałabym zostać modelką, projektantka,prawnikiem.
5.Wolna.
6.Nie znoszę ludz, którzy papuguja.
7.Jak można zgapiać wzór (hasło) do tel??? Bo NEYMAR JPRDL.
8.WF.
9.NEYMAR ♡♡♡♡☆
10.Barcelona.
11.Pastelowe kolory i szare, czarne.
12.Queen.
13.Psy,Konie.
14.Długie włosy.
15.45kg
16.163cm.
17.Sport
18.Sławna. *O*
19.Bliźnięta.
20.Styl.
21.Trampki.
22.Nożna.
23.Koszykówka.
24.Szalona25.Czasem wredna.
25.Jestem Sb.
26.2 braci.
27.Hiszpania jej.
28.Kryształy.
29.Lustrzanka.
30.Pizza.
31.Woda,cola,tymbark.
32.Uzależniona od telefonu i gum xD
33.Miętowe xD
34.Święta.
35.Babeczki.
36.Filmy.
37.Fifa,GTA.
38.Muzyka.
39.Rozmiar buta 37,38,39
40.Mecze.
41.Wierząca.
42.Lato.
43.Sobota.
44.Love,Rosie ♡♡♡
45.Ask:BarcaNeymarKocham
46.Wyróżniającą się
47.Wakacje.
48.Navy.
49.Spódniczki, spodnie
50.Lubie gotować xD
51.Kocham spać
52.Chciałabym umieć latać.
53.Nie znoszę mieć rozładowanego tel..
54.Kocham oglądać zdjęcia.
55.Nie znoszę Chemii
56.W 1 gim miałam na koniec 4 z chemii
57.Pomalowane paznokcie
58.Najlepsze przyjaciółki 1,2
59.Rysuję
60.Koniec <3

Mój ulubiony gif XD


 

 
Przepraszam,że Mnie tyle nie było ale nie miałam czasu.
Więc ten tydzień był taki jakiś dziwny i bezsensu nawet szybko zleciał..

Mam zamiar porobić jakieś zdjęcia chodzi mi o sesję

Może w następnym poście napiszę coś o sobie w pkt.
 

 
No i jutro do szkoły

A ja zapraszam na swojego aska:
@Neymarzete5.02 Buziaki. *^*

 

 
Halloween w Polsce.
Wielu z Was pytalo mnie się na asku co sądzę o 'Halloween w Polsce' wiec: Hallowen to fajne święto a szczególnie dla małych dzieci. W Polsce to święto się nie sprawdziło. Jak da się zauważyć to nikt nie ma przed domem dyń, świec, strasznych lalek lub swiatelek.Myślę, ze to nie na miejscu i troszkę wstyd chodzić w tym kraju. Dlaczego? Bo jak dla mnie to zwykłe żebranie o cukierki Wiec jeśli chcesz obchodzić to święto to wyjedz z Polski bo tutaj 95% ludzi nawet nie otworzy ci drzwi...A twoja dynia, worek, kartonik itp..na pewno pełny nie bedzie Emotikon smile Czy ja chodze? Chodzilam? Lub zamierzam? Tak jak byłam dzieckiem to chodzilam i za dobrze tego 'święta' nie wspominam pamiętam, ze zostałam oblana ketchupem i jakąś starsza pani zaczęła po nas krzyczeć 'A co wy się tutaj bawicie w ciuciu babkę?' masakra. W tym roku Halloween będę spędzać z Kuzynka, będziemy się malować, piec, jeść oglądały horrory Emotikon wink i takie tam ). Na pewno nie zamierzam chodzić na halloween, a szczególnie u mnie w mieście bo wszyscy maja z tego beke. Jeśli Wy chcecię iść na Halloween to możecie nikt wam nie zabrania Tylko uważajcie na siebie. Życzę dobrej nocy.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
OH. To juz piątek xD

Ale ten czas szybko zleciał...masakra ale fajnie mi ogólnie ten cały tydzień a dokładnie 5 dni bardzo fajnie zleciały
Nawet nie wiem co ribilam... A właściwie to nic nie zrobilam
 

 
Dzień filmów.

Dzisiaj mnie coś wzięło na oglądanie filmów.
1.Papierowe miasta: Powiem Wam, ze film był dobry ale nie rewelacyjny spodziewałam się czegoś takiego megaaaa. Ale no...końcówka mnie się kompletnie nie podobała bo to było mega wredne z jej strony
 

 
Śpicie? XD

Ogladalam dzisiaj duzoooooo 'YT'i powiem Wam, ze była tam taka jedna dziewczyna. Miała na imię Olivia...śliczne imię xD ale o co chodzi?
Ta Oliwia ma dopiero 12 Lat a zachowywała się chodzby miała 20 ale to jeszcze nic...TIPSY CZERWONE XD włosy pofarbowane i ubierała się jak.... No ludzie! Czy Wy naprawdę nie widzicie jak Wy się ubieracie, zachowujecie? I jakie macie słownictwo?
 

 
No odchudzanie zaczynam od jutra.

No to ten...niestety mnie się nie udało
Odwiedziła mnie kuzynka no i zaczelysmy piec babeczki masakra. Od jutro juz tak na serio zaczynam się ogarniac. Dobranoc
  • awatar Natalia1804: Ja tam się odchudzam już tyyyyyyyle... Jestem na diecie WŻ(WięcejŻreć) i polecam tą dietę jest genialna. No więc 3maj sie na tej diecie, i mówię ja polecam, Magda Gessler.
  • awatar nieprzystojne myśli.: Ja te odchudzanie od jutra zaczynam od roku :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Odchudzanie.

Mam motywację ) od dzisiaj się odchudzam, mam nadzieję, ze mi się uda zrzucić ok 6-8 kilo.
Obecnie waże 46kg przy wzroście 164cm.

Te całe odchudzanie będzie polegało na ćwiczeniach i spróbuje nie zajadac się słodyczami przez 2 miesiące ) Jeśli chodzi o obiady to odrazu mówię, ze moja mama nie potrafi gotować więc nic z tych rzeczy.
Co będę robić (chodzi o ćwiczenia) co bede jadła będę Wam pisać.
 

 
Zastępstwo.

To juz nasze 2 zastępstwo w tym dniu.
Najpierw na matematyce a teraz na Niemieckim a jeszcze zostało nam jedno zastępstwo na Angielskim.
Dzisiaj:

Podobno Milena ma bloga i 2 bloga...i tak dalej, ciekawe czy go pokaże xD mnie bardzo ciekawie czy ona go ma i od jak dawno go ma xD zobaczymy..
 

 
Kto? Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego Mnie wkurza..


(Uwaga! Jeśli masz mało czasu to tego nie czytaj! Bo włos jest długi!
Czytasz na własną odpowiedzialność!!!! )


Ok. Wkurzaja mnie osoby, które chcą być takie jak Ja...np. Moja koleżanka nagle zaczęła się interesować FC Barceloną i Neymar'em, moimi ulubionymi serialami itd...
Strasznie mnie to denerwuje bo próbuje mnie sprawdzać na każdym kroku... Żałosne.
Jak ma grac Barcelona to odrazu dostaje pytanie 'Wiesz kiedy gra Barca?' cały cza próbuje mnie pogrążyć a prawda jest taka, ze wie tylko to a się wymadrza.
Juz nawet klasa to wie i sama mi powiedziała, ze (K..tak bede ja nazywać) próbuję byc taka jak ja i ze ona udaję, ze lubi Barcelonę a tak naprawdę chce się tylko popisać lub ze chce bym ja barxiej lubiala czy cos takiego...
To mnie tak wkur*ia, ze masakra ale to jeszcze nie wszystko jak np...dostaje lepszą ocenę ale po prostu dostają ok 3,4,5 to się zaczyna chwalić lub śpiewać i się śmiać z innych..masakra.

Dzisiaj:
1.Po szkole poszlam na SKS ale okazało sie ze były one wcześniej wiec poszłysmy na ping-ponga ) ale ten pan powiedział do Magdy, ze to nie przedszkole bo kiedyś juz tam chodziła z Karolina i no przez Karoline się wypisały..xD

No to juz koniec ) i przepraszam, ze raki długi wpis ** Dobrej końcówki dnia.
  • awatar same old love.: Widocznie jesteś dla nich wzorem :) ale właśnie, lepiej być idealną wersją samej siebie niż wierną kopią kogoś innego. powiedz to w delikatny sposób, niech do niej dotrze.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Eh. Ciężki dzień. )

Juz po szkole teraz tylko zostały SKSY do zaliczena na 15:15 i będę wolna )
Sksy z koszykówki są spokooo szczególnie z osobami z którymi byłam na siatkówce na sksach ) xD

Nie ma to jak mieć rozładowany telefon jak trzeba gdzieś wyjsc No xD kto ogląda 'Pierwszą Milosc'?
Leci powtórka jakby co...


 

 
Zaspałam do szkoły. XD 20.10.2015r
Heh,poszlam wcześniej spać niż zwykle i zaspałam xD masakra bo miałam sprawdzian do napisania xD ale trudno napisze następnym razem xD
Ale się cieszę, ze wypada nam jutro mata...nie trzeba jutro pisać sprawdzianu )
 

 
Hey! Mam pytanie: Dużo teraz czytałam odnośnie autografu Neymara, chciałabym go zdobyć ale jedynym wyjściem jest wysłać mu zdjęcie z znaczkiem pocztowym.
Wysyłałyscie kiedyś może taki list za granicę? Jeśli tak a cos o tym wiecie to napiszcie na Fb: Oliwia Gawłowska
Ask:@BarcaNeymarKocham
Lub w komentarzu.
 

 
Natalia i Milena...

Boże..one zaczęły czytać mojego bloga XD a ja tu o takich rzeczach pisałam XD o matko!!
Boże one są takie wcibskie xD no ale trudno :3 XD Najlepsze na Świecie... Ale pf...mogłyby by się troszkę opanować <3 Kocham Je *-* po przyjacielsku xD
  • awatar Einarr: Mojego bloga czyta moja ciocia, a ja tam piszę często o niegrzecznych rzeczach :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 



Takie moje dawne, długie włosy
 

 
Jezu, jak mogę szybko zapuścić włosy?
Boże, miałam włosy za d*upe a nawet dłuższe... I strasznie tego żałuje takie piękne długie włosy tęsknie za nimi.

Znacie może jakieś fajne sposoby? Bardzo mi zależy... Bo zapuszczałam je troszkę i raz poszłam zrobić SB grzywkę a wyszłam z włosami do łopatek i tak strasznie wyglądają (
  • awatar Einarr: Patrz na to od pozytywnej strony. Mniej mycia, mniej suszenia, mniej czesania i nikt tak łatwo nie przeciągnie Ciebie po ziemi.:P
  • awatar Ta Psychiczna Księżniczka Z Barcelony.: @Sabina30latka: Spokoj. Podobno są jakieś odrzywki specjalne do włosów. :* lub doczepki xd
  • awatar Sabina30latka: Jeśli znajdziesz cudowny sposób, mam nadzieję że się nim podzielisz. Mam podobny problem.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Niby kolega a jednak zwykły ch*j XD

Jprdl, właśnie się dowiedziałam, ze 'kolega' twierdzi, ze jestem brzydka,dziwna, pojebana.. Ale żałosne mógł mi od razu powiedzieć co o mnie myśli a nie obrabiać mi dupe hahaha.
Napisalam mu wiadomość 'Dobrze wiedzieć... Tylko szkoda, ze sam nie mogles mi o tym powiedzieć tylko piszesz takie cos za moimi plecami
  • awatar Respect yourself: Po pierwsze powinnaś to kompletnie olać, bo on pewnie o sobie nic dobrego powiedzieć nie może. Po drugie jego życie jest strasznie nudne, skoro zajmuje się ocenianiem innych a nie opowiada np.co ostatnio udało mu się osiągnąć. Po trzecie- to zwykły tchórz. Jak ma tyle do powiedzenie to niech powie Ci to w twarz. A po czwarte - każda dziewczyna jest na swój sposób piękna. Chodź wyprostowana i z uśmiechem na twarzy! Jeśli ktoś jest silny i zna swoją wartość to nie przejmuje się takim czymś. A założe się, że on też nie grzeszy urodą czy inteligentcją. Inteligentny człowiek nie zajmuje się poniżaniem innych, tylko spełnieniem swoich planów i marzeń i pomaganiem też w tym innym. Ale to tylko moje ,skromne' zdanie ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Uprowadzona.

Hej, prawie właśnie się skończył film.Ogladalam go juz chyba z 3-4 razy ale ten film jest tak świetny *-* ze moglabym oglądać go ze 100 razy dziennie. Najlepsze jest to, ze mój bardzo dobry przyjaciel startuje do 'Boru' ohh..ciekawe czy in będzie miał taki przypadek? Oczywiście nikomu tego nie życzę ale fajnie tak mu by było pomoc *

Ja idę się ogarnąć bo jutro muszę wstać bardzo wczescie masakra.
Życzę Wam dobrej nocy i dobrego dnia w szkole.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Polska.

Jak wiecie dzisiaj grała Polska z Irlandia.
Obawialam się tego meczu ale wiedziałam, ze wygramy...
I miałam rację ) strasznie świetny mecz, widać było, ze walczą znowu do końca i ze się nie poddają
Cała Polska Dziękuje Za Ten Fascynujący Mecz Oraz Za Wygrana *-* Jesteście WIELCY!!!

HEH.JUTRO SZKOŁA
Dobra więc ja lece spać a Wam życzę dobrej nocy i fajnych snow **



http://b1.pinger.pl/33bd6b2fb1c7909f4b708144143ee48e/picture_601.gif

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Heh, niby księżniczka.

Niech zgadnę podoba Ci się jakiś chłopak, który nawet nie wie, ze istniejesz???
A a ty wciąż zasypiajac wymyslasz,wyobrazasz sobie co by było gdyby... Jak to by było lub co byscie teraz robili?
Mam ten sam problem... Ale zastanow się skoro on nawet nie wie o twoim insynieniu czy to wgl warto jeszcze marzyć?
Mówisz sobie, ze juz Ci przeszło, ze juz Ci się nie podoba a tak na prawdę wiesz, ze to nie prawada?
Mam dla Cb radę Pomysl co by było gdyby go nie było *o* Pomoglo?
  • awatar Księżniczka z Barcelony.: @Tęczowe Marzenia : To Ci współczuję bo wiem jak to jest...pisze Ci, ze jesteś ładna i fajnie się ubierasz :) i gdybym miał mieć dziewczynę to taka jak Ty a potem z inna. XD masakra heh.
  • awatar Tęczowe marzenia ♥: .. Ja mam inny przypadek. Chłopak jest gadamy, podoba mi się ale go nie rozumiem
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Nadzieja.

Idę na jutrzejszy mecz z nadzieją, ze Michal będzie chciał ze mną porozmawiać... O tym wszystkich co było, jest i będzie.

Mam nadzieję, ze po meczu zawaoła mnie i poprosi mnie o szczera rozmowę a ja będę szczera wobec niego i będę mogła mu zaufać mówiąc mu całą prawdę.



 

 
Siemka! Jak się spało? Już tak jasno *-* ale kurde strasznie zimno i co tu robić? Dobrze, ze nue trzeba chodzić do szkoły *-* Dobrego Dnia.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Fatalna MIŁOŚĆ...

Podoba mi się taki jeden chłopak od pewnego czasu... Tylko, ze on jest strasznie popularny i wredny jak to fejmy
Kurde, dzisiaj się dowiedziałam, ze on prawdopodobnie ma dziewczynę taka jedną dziewczyna dodała z nim zdj. Jak trzymają się za ręce i ona ma jego bluzę oczywiście jestem zazdrosna i to strasznie.
Niby te zdjęcie jest z 26.09 ale no cos mi się nid wydaje żeby oni byli razem bo mam wrażenie, ze Michał się na mnie patrzy w szkole ale wiecie jak to jest.
Michał i tak przeczuwa, ze chyba mi się podoba bo ostatnio mówił tak swoim kolegą XD przyjaciółka mi powiedziała, ze Michał mówił sw naj. Kolegą, ze chyba się w nim zabujalam XD LOL
Ale wcale mu się nie dziwie, ze się domyślił bo ciągle się na niego gapie i przychodze na jego treningi
Strasznie chciałam aby to był mój chłopak on jest taki inny...taki zajebisty *-*


  • awatar Księżniczka z Barcelony.: @Optymisst: Heh, to ci zazdroszczę :* miłość to fajna sprawa jeśli tej 2 osobie tez zależy...
  • awatar Optymisst: Ale to cholernie smutne. W sumie byłam w podobnej sytuacji ale na szczęście odwidział mi się. Też był takim sobie Michałem :D Przejdzie ci.:D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 




Pamiętajcie, ze o marzenia zawsze trzeba walczyć. Nie ważne czy są głupie tak jak moje ale mimo tego nie poddaje się i wierzę, ze moje marzenia się spełnią.
 

 
Wycieczka do Krakowa.

To było dawno, dawno temu...czyli chyba w lipcu
Pojechalismy całą klasa do Krakowa *-* i w pokoju byłam z najlepszą przyjaciółką oraz taka jedna dziewczyną która była uzależniona od telefonu (gorzej niż ja) często wpadali do nas do pokoju chłopacy czyli cały czas xd bardzo lubili nasz telewizor bo miałyśmy plazme.
No i kolejny raz zdjęli ten telewizor i latali z nim po korytarzu...
Pewnej godziny nie było w nas w pokoju była tylko ta dziewczyna...i Rafał no i my przychodzimy a plazma na podłodze XD co się potem okazało Karolina (dziewczyna od komórki) opuściła ten TV ale na szczęście nic się nie stało
 

 
Hymn...Tak Sobie leże i leże i tak nagle pomyślałam o babeczkach i wiecie co... Mam ochotę na babeczkę kurde, niestety jestem słabą kucharka, cukierniczka..jak tylko wezmę się za gotowanie to cała kuchnia do wyremontowanie
Chyba pójdę sobie kupić babeczki ale jakby co to same je zrobilam.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
"Wszystkie jesteśmy takie same. Pijemy wódkę albo wino, palimy papierosy i tak cholernie tęsknimy za czymś, czego być może w ogóle nie ma."
 

 
Moim 1 wpisem będzie to cudne zdjecie..